1.1

Virksomheden

1.1.1

Firmaoplysninger

Betingelserne for køb og levering gælder når du som kunde handler hos Signlabs Sweden AB.
Signlabs Sweden AB
Tegelbruksvägen 1, 517 91 Bollebygd
033-282222, info@signlabs.se
Cvr.nr: SE559028918601

2.1

Betaling

2.1.1

Priser

Priser på Signlabs.dk vises i DKK både inklusive og eksklusive moms.

2.1.2

Betaling med kort

Vi accepterer VISA og MasterCard. Beløbet vil blive trukket fra din konto, når vi afsender din ordre. Vores samarbejdspartner til disse transaktioner er Bambora. Betalingen sker via en sikker forbindelse, og vi bruger den nyeste sikkerhedsteknologi til online betaling med kort. Læs mere om Bambora

2.1.3

Betaling af faktura

Betalingsbetingelserne for faktura er 20 dage. Ved betaling via FAKTURA bliver der opkrævet et gebyr inden udbetaling. I tilfælde af manglende betaling betales en aftalt og lovpligtig påmindelsesafgift. Renter på forsinket betaling er 2% per måned. Vi forbeholder os ret til at gennemføre en kreditvurdering, inden du fremstiller din ordre.

3.1

Levering

3.1.1

Levering

Dine varer bliver leveret som brev eller pakke alt afhængig af vægt og størrelse.

3.1.2

Leveringstid

Leveringstiden varierer afhængig af hvilket produkt, du bestiller. Du kan altid se leveringstiden for bestillingen, inden du betaler. Du har mulighed for at vælge ekspreslevering.

3.1.3

Leveringspriser

Leveringsomkostningerne er altid 29,00 kr kr. ekskl. moms per bestilling.

3.1.4

Ikke hentet pakke

Du modtager en besked via e-mail eller SMS, hvis din pakke ankommer til et leveringssted. Du er som kunde ansvarlig for at sikre, at mobilnummeret, adressen og den e-mailadresse du indtastede, er korrekt. Vi forbeholder os ret til at opkræve gebyr for kunder, der ikke er hentet fra agenten. Gebyret dækker omkostningerne for returnering, fragt og håndtering.

4.1

Fortrydelsesret & Reklamationsret

4.1.1

Fortrydelsesret

Når du køber særligt bestilte varer ophører fortrydelsesretten, når produktionen påbegyndes. Hvis du ikke er tilfreds med dit produkt, bedes du kontakte kundeservice så de hjælper dig.

4.1.2

Reklamationer

Hvis der er fejl på de varer, du har købt hos Signlabs, efterlever Signlabs alle lovbestemte garantiregler. Hvis du modtage et defekt produkt, skal du kontakte vores kundeservice så hjælper de dig. For hurtigere håndtering skal du angive dit fulde navn, dit ordrenummer, en kort beskrivelse af reklamationen, et billede af skaden samt dine kontaktoplysninger (telefonnummer og e-mailadresse).

5.1

Fortrolighedspolitik

5.1.1

Beskyttelse af personoplysninger

I forbindelse med registrering og bestilling accepterer du, at vi opbevarer og bruger dine oplysninger i vores forretning udelukkende med det formål at opfylde og levere den service, som du forventer af os. Du har ret til at modtage de oplysninger, som vi har registreret af dig, og hvis du anser det for at være ukorrekt eller irrelevant, kan du anmode om en korrektion eller fjernelse fra vores kunderegister. Kontakt i dette tilfælde vores kundeservice. Vi garanterer, at vi ikke vil sælge eller overføre nogen personlige oplysninger.

5.1.2

Hvilke oplysninger indsamler vi?

Vi indsamler så lidt information som muligt. Vi skal kende din adresse for at kunne sende varerne til dig. Vi har brug for dit CVR-nummer, hvis din virksomhed ønsker at bestille imod faktura. Du skal angive dit betalingskortsnummer, når du betaler med kort. Dette foregår via en sikker server og Bambora håndterer kortbetalinger for os. Vi har brug for din e-mailadresse og dit mobilnummer for at kunne sikre leveringen ved at kontakte dig i forbindelse med levering, ændret information osv.

5.1.3

Hvordan bruger vi oplysningerne?

Vi bruger oplysningerne til at håndtere din ordre. Vi bruger din e-mailadresse og dit mobilnummer til at sende dig oplysninger.

5.1.4

Cookies

Vi bruger cookies til at gemme dine varer i din indkøbskurv. https://policies.google.com/ Her kan du læse mere om, hvad det betyder for dig.

5.1.5

Information til andre aktører

Vi vil aldrig overføre dine oplysninger til en anden. Undtagen når det kræves af loven.

5.1.6

Fjern oplysninger fra vores database

Oplysninger gemmes på baggrund af den finansielle transaktion. Hvis du har åbnet en konto hos os, kan du fjerne de ønskede oplysninger. Hvis du vil lukke din konto, bedes du kontakte vores kundeservice så hjælper de dig med at lukke kontoen.